fredag 26 november 2010

Fredagen i långa drag

Idag har dagen bestått av mest mys och bus. Elliot har varit på ganska bra humör hela dagen :) Har till och med försökt med städning och det gick över förväntan :)

Skulle ju tränat i går på min crosstrainer, men jag kände mig så trött så jag orkade inte. Så jag passade på att köra lite idag i stället. Passade på när Elliot låg och sov runt kl 9. Efter 40 min på crossen blev det lite magövningar och annat. Kändes lite lustigt att träna i sitt eget vardagsrum och titta ut genom fönstret och där var det snö :)

Skottade lite snö till innan jag gav mig in i duschen.

Och nu i kväll har jag varit hos söta Jennica. Vi har ätit god mat och ätit en massa gott till film. Alltid lika trevligt :)

Nehe, nu kallar sängen. Och det bästa av allt...SOVMORGON i morgon :D

Buset i soffan :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: