tisdag 9 november 2010

En tandsak

Idag när man vaknade upp var det ingen rolig syn :( Det blåste storm ute och regnade på tvären. Det konstiga är att Nissan minsann ska gå ut även fast det är storm. Enligt henne finns det nog inga dåliga väder :) Så idag fick det bli en hemmadag för mig och Elliot. Har hunnit med att städa och plocka lite här hemma. Tvättade en maskin med tvätt med.

Det gick bra att vara hemma idag med Elliot. Han brukar annars bli uttråkad rätt så fort när man är hemma. Badade honom på morgonen. Får ha baljan i duschen då han annars plaskar ner hela badrummet :) Efter badet blev han så trött och sov i nästan 2 timmar efteråt. Han har lekt medans jag har städat.

På eftermiddagen medans vi väntade på att Robert skulle komma hem, låg vi och myste på Elliots filt. Tänke att jag skulle se om det komit några tänder än. Och mycket riktigt....det är en liten tand påväg på övre käken ;) En liten liten pigg är det som är ute. Ska bli spännande när den kommer ut helt sen :)

Eftersom det var så dåligt väder idag så jag inte kunde gå min promenad, passade jag på att motioneran på min nyköpta crosstrainer. Det passade ypperligt till Desperate Housewife´s på tvn. Det blev hela 50 min och 1 mil :D Vart lite mör i benen efteråt, men skönt var det :) Så nu har jag tagit en dusch och ska hoppa i säng snart.

Det var allt från mig idag :)


Inget kul väder idag :(

Pluttiplutten
Puss och hej!

Inga kommentarer: