söndag 16 december 2007

3:e advent

Igår lördag:

Först ringde Morbror kl 8:30 och väckte mig för att säga att de inte skulle ha Linus kalas i lokalen för att någon hade vandaliserat. Så det var hemma hos dem istället. När vi kom dit kl 13, var det en massa folk påväg där ifrån. Sen fick vi gå in. Linus blev jätteglad för sina presenter och kakorna och tårtorna var jättegoda :) Sen gick vi hem och styrde lite och jag skulle hitta en klädsel inför kvällen, och kan ni tänka er... det tog inte så lång tid :) Bra för att vara jag!

Vi åkte och tankade bilen vid kvantum och jag sprang i på kvantum och skulle köpa blommor, film till någons kamera och ett kort. Men hittade inte filmerna... Letade och letade och blev väldigt stressad. Men tillslut så. Vi åkte iväg mot Blackstad och Pattebo. Kom dit lite efter kl 17. Gav Pannkakan sin present och blommor. Vi gick rundvandring i huset. Det var verkligen jättesnyggt sen han byggde om. Jag träffade hans lilla söta mormor och moster. Alla var supertrevliga.  :) Han hade väl räknat med att det skulle komma ca 40 pers... Men det var kanske 25 st :( Tycket lite synd om honom... Var väldigt många som inte kom och då hade han endå lagt ut en annons i tidningen :S Men vi hade trevligt i allafall och god mat var det . Robert verkade minst sagt ha det roligast. De diskuterade marmorskivor och annat knas vid vårt bord :P Jag körde hem. 

När vi kom hem gosade vi lite med hårbollarna och upptäckte att Zeus hade en liten knöl på svansen :( Vi misstänker att det kan vara en cancerknöl :S Hoppas det går att rädda bara... Usch :S Varför ska vi ha sån otur??? Ska nog boka tid hos vetrinären redan nästa vecka, så vi kan få svar direkt... Blir så ledsen om han kommer få lida :(

Sov dåligt i natt :( Hade ont i magen och vakade i omgångar och mådde illa.... Hjärtat slog så hårt att jag skakade....

Men nu mår jag bra, men magen känns lite knas...

Idag blir det nog att ta det lugnt. Vi ska åka till Roberts mormor i eftermiddag och mysa lite :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: