onsdag 26 december 2007

Annandagen

I natt sov jag förfärligt dåligt :S Vi gick och lade oss runt kl 2. Vaknade kl 6:40 av att jag mådde illa. Gick upp och tog lite samarin.. Men det hjälpte inte.. Så jag kräktes / Satt upp och sov en stund efter det och fick ont i ryggen så jag lade mig ner igen. Vaknade vid halv nio och mådde illa igen och kräktes igen :S Sen sov jag enda till kl halv tolv. Gick upp och åt frukost. Fick fruktansvärt ont i huvudet...

Vi åkte ner till stan den sväng för Robert ville ta in armbandet på sin han fick i julklapp av mig.. Men Adressons hade ju stängt :/ Så vi gick och kollade lite. Var inte mycket att ha :( Så vi åkte hem och tog det lugnt. Huvudvärken gick inte över, och jag började må illa igen, så jag gick och lade mig en stund. Robert väckte mig och jag gick upp. Tog en dusch och gjorde mig i ordning.

Vi åkte till karp. Var lite julmiddag med familjen Pilsmo med. Det var jättetrevligt :) Illamåendet tycktes försvinna :) Och huvudvärken med ;) Vi planerade lite vad vi skulle köpa in till nyår med Helen och Martin. Blir nog mys på nyår :)

Imorgon blir det Linköping! :D

Puss och hej!

1 kommentar:

Vinterblek Design sa...

Hej söten!
Hoppas du har det bra i Linköping idag och att du slipper illamående och huvudvärk! :)
Puss o kram