tisdag 11 december 2007

Onsdag - En lite bättre dag

Fick tre paket med posten idag :) Är alltid kul med lite julafton :P

Samordnaren från jobbet ringde i morse. Hon sa att jag var tvungen att lämna in mina nycklar till jobbet, för att vikarierna inte har några??? Skumt...Vi som hade extra nyklar...

Har varit en sväng hos Morbror och Eva idag. Är alltid så kul att gå dit. Jag vet att de alltid lyssnar och bryr sig :) 
Vi åkte en sväng efter det till cheapy och till Whillys och handlade. 
Middagen i dag blev tacos :P Var länge sen vi åt det faktiskt...

Sen har jag ägnat kvällen till att baka 110 st bullar och 57 st jordnötskakor till Linus födelsedagskalas. Lovade att jag skulle fixa det. Så nu är det gjort :)

Imorgon är det APT på jobbet.. Vill inte gå dit :/ De kommer bara sitta och kackla som i en hönsgård eller sitta och skrika åt varann åt alla problem som finns och inte komma fram till någon lösning. Men jag var visst tvungen att gå :S 

Puss o hej!

Inga kommentarer: