fredag 14 december 2007

Det är mycket nu ;)

Igår var jag hos Anders, Jenny och Oscar :) Vi fikade och pratade en massa. Och självklart var det en massa bus med söta Oscar :D Hela familjen är så söt :)

På kvällen bakade jag 82 st Vallmo bullar. Pannkakan undrade om jag kunde baka några till på lördag. Så det gjorde jag. :)

I natt sov jag illa igen :/ Mest för att jag mådde illa av Cellgiften... Åt min frukost tidigt för att jag skulle passa och lura på brevbäraren. Han skulle fått en chokladkaka i julklapp av mig, men tyvärr var  det fel brevbärare :( Hoppas han kommer nästa vecka :) Han är så snäll, han kommer alltid med mina traderapaket.

Snart ska jag iväg till Jobbet och kopiera papper och grejer. 

Fixade det med papperen, men glömde pengar till frimärken :/ Så jag fick åka hem till mamma och hämta lite. Fick iväg brevet till försäkringskassan med. Min chef var inte där, men jag sköt in papperet under hennes dörr.

När jag precis kommit hem ringde hon och sa att vi måste ha ett möte.. Va? tänkte jag...
Hon sa att vi nu skulle diskutera min rehabiliteringsplan... Skumt. Det skulle hon gjort för ca 7 månader sen.. Kan det vara så att hon fick skuldkänslor för hon fick se vad min läkare skev? Larvigt tycker jag :/ Vem vet.. Ska dit på onsdag kl 13 i allafall, så får vi se vad hon har att säga.

Sen möte jag Bosse vid Ica nära. Vi skulle köpa lite gott att ha till lunch. vart baguetter med gott pålägg. Nice. Efter det pratade vi massa skit och bara göste i soffan tills jag fick för mig att städa lite... Bosse åkte hem efter ett tag och Jenny kom hit. Vi pratade lite skit :) Var ett tag sedan man såg henne. Passade på att laga lite mat när hon var här. Vart raggisar :P

Vid kl 18 gick jag bort till Morbror och Eva. Skulle göra slingor på henne. Det vart helt ok :)
Sen vart det bråttom till Anders. Han fyller ju år idag, ville överraska honom. Jenny visste att vi skulle komma men inte han. När vi kom blev han väldigt förvånad :) Kuligt :P Oscar var vaken med. Söt unge :) Vi stannade en stund och fick lite fika... Mys :)

Nu sitter vi här hemma vid våra maccar och göser.. Måste dock hoppa in i duschen snart..

Imorgon är en dag med massor att göra igen :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Vår brevbärere är också värd en julklapp. :-) Han springer alltid upp med våra paket o ringer på. :-)