tisdag 25 december 2007

Juldagen

Vi sov länge idag :) Skönt det med, speciellt eftersom vi satt uppe och pusslade ett 1000 bitars pussel :P

Åt frukost och gjorde oss i ordning och gick bort till Eva och Morbror. Möttes i dörren av en hoppig Mitzy :)
Tackade för våra fina julklappar vi fått :) Eva hade på sig smyckena hon fick och ett av de fina linnena... Känns så kul att hon gillade allt. Vi fick lite fika och satt och snackade lite skit. Robert gick hem efter ett tag och skulle plugga lite...

Han ringde mig sen och sa att han var hungrig så jag gick hem. Så nu har vi ätit lite rester från igår.

Vi ska snart sätta oss och pussla lite till :)

I kväll blir det tydligen ferre hos Johan. Men jag ska vara nykter så jag kan köra hem. Tror inte mina leder gillar att jag går hem i det kalla :S

I gårkväll och i morse gjorde det ont i SI- lederna igen :/ Och jag var stel i ländryggen... Hoppas jag inte får skov nu till nyår bara, ska ju till Linköping med på torsdag :( Håll tummarna !

Puss och hej!

Inga kommentarer: