torsdag 27 december 2007

Trött och utmattad

Det kan man säga att jag känner mig just nu. Vi åkte en sväng till linköping idag. Trodde verkligen att det skulle vara något att ha, men det fanns typ ingenting :S Trist... Köpte mig bara en svart tunika och ett halsband och örhängen...

Mycket folk var det överallt kan man ju säga :( Herregud vad alla knuffades och höll på...

Hittade mig ingen klänning idag, börjar få lite smått panik... Vi får väl se hur jag löser det. Sen måste jag hitta en present till mannen min :) Inte det enklaste heller... Men jag ska åka ner till stan en sväng i morgon och kolla lite...

Hade ont i höften i natten som var :/ Hoppas det går över nu... Ska jobba i morgon med. Hoppas det går bra och att ingen sätter i halsen :S Vi skulle tydligen ha en liten myskväll här i morgon med :)Trevligt!

Nehe, nu ska jag försöka knapra i mig mina cellgiftstabletter och krypa till korgs tror jag :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: