tisdag 4 december 2007

Inte min dag

Det kan man lungt säga att det var idag :S På jobbet var det tjafs... Inte så kul. De tyckte jag kunde tagit den tunga patienten, men det går ju inte.. Och så är de stressade, men jag går ju utöver personalen.. Har ju en som går för mig...Och de kan ju inte lägga över allt tungt på mig då :( Blir så arg! De verkar inte fatta nånting... Vill inte tillbaka längre... Har ingen lust, när de inte förstår och jag ska behöva försvara mig hela tiden varje dag :(

När jag kom hem från jobbet gick jag ut och gick en uppfriskande promenad med Mitzy :)

Sen bar det iväg till Norrköping. Robert skulle köpa sin nya Macbook. :P Och det gick ju bra det... När vi sen skulle äta på MaX, spillde jag på mig ketchup på tröjan och jackan... Snyggt att gå runt på stan sedan :/

Sen fick jag lite tid i butikerna... Ville ha nånting att ha på mig på julfesten med jobbet på torsdag. Men allt var dyrt... Och inget klingade så där som det brukar :S Suck...

När vi kom hem därifrån åkte vi till Högö och hämtade ut lite paket. Och det var en speciell topp som jag velat ha ett tag, som jag vann.. hade fel storlek...Så jag kunde inte ha den :/ Jäkla skit!
Skitdag helt enkelt!

Vill inte gå till jobbet imorgon :S

Det enda positiva är att jag numera är en Mac-ägare :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: