onsdag 12 december 2007

Energi någon?

Sov fruktansvärt dåligt inatt :S Hade värk i benen och i ländryggen, så jag låg mest och vred och vände på mig hela natten... Fick ju gå upp lite tidigare eftersom det var APT möte på jobbet idag.

Kom dit och den enda som frågade hur det var var Bäckis... Ingen annan pratade med mig ens :/ Fia bjöd på sockerkaka och saffrans bullar, men jag var inte sugen alls... Chefen kom nästan en halvtimme försent. Mötet gick inte så livat som jag trodde det skulle göra. Skönt det i allfall. Känns inte som att jag bryr mig så mycket längre om vad som händer och så. Mina planer är nog att lämna gruppen. Orkar inte må dåligt varje dag för att jag tvingas försvara mina leder och alla ställer sådana krav som för mig är omöjligt nu mer... :(  När jag skulle gå fick jag en kram av Bäckis i allafall. Hon önskade god jul och så. :) Hon är snäll hon.

Kom hem och tänkte gå lägga mig lite och sova en stund. Var ju så trött, men Abbe kom förbi. Så det blev inget med det. Gick och tog en dusch. Sen åkte vi till Cheapy. Robert skulle visst bygga nått till databordet. 

Jag ringde pizzerian i Gunnebo, men de hade inte min pizza kvar :( Trist...Så vi åt corner mat istället :P Var gott det med.

Och nu sitter jag hos Svärmor och Svärfar på Karp. Svärmor håller på och tapetserar, Svärfar sågar med Robert i hallen. Och Gullan är gosig.  :)

Längtar tills imorgon. Ska till Jenny och Oscar :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: