torsdag 20 december 2007

Torsdag

Sov gott i natt...

Igår hade vi besök av Pannkakan med. Han kom med julklapp till mig. Jag hade köpt en till honom med. Han bjöd mig på lite utemat med :) Så snäll så. Jag klippte håret och färgade slingor på honom. Jag blev överlycklig när vi hade paketöppning. Han hade köpte en parfym till mig. Escadas nya. Guud så gott den luktade ;) Snäll "bror" jag har. Var skönt med lite uppmuntrade när det vart så illa igår.

Idag när jag kom till jobbet var inte Gunis där, så jag gick upp till gruppen och skulle hämta en nyckel till en patient som jag skulle åka med till fotvården. Och fick se en lapp som någon skrivit till mig. Min patient hade tydligen lite problem med magen. Men jag åkte dit och kollade till henne. Det var ok med magen, men jag kunde inte hitta några pengar till taxi och fotvård... Så jag fick ringa och avboka allt :S Stackars tanten:/ Men jag stannade kvar hos henne och bryggde nytt kaffe till henne och läste tidningen högt för henne. Sen åkte jag tillbaka till gruppen igen... Pratade lite med Bäckis och dem... Följde med lite ner till Tre bröder. Hälsade på två av mina patienter. De vart glada av att se mig :D Känndes bra det!

Åkte hem och städade lite och tvättade. Lagade mat och så kom Robert hem från Kalmar.

Gick över till Morbror och Eva en sväng och drällde. Robert ville ha kvinnofritt för Pelle skulle komma och kolla på film :)

Och snart ska vi klä den fina granen som vi tagit in idag :) Mys :)

Tack alla ni som tänker på mig nu när det varit lite jobbigt :)

I morgon är det jobb i matsalen igen...

Puss och hej!

Inga kommentarer: