söndag 30 december 2007

Dåligt skrivande

Ojoj, har visst inte skrivit på ett tag såg jag nu :P Så det kan bli ibland.... Har väl inte hänt så mycket direkt. Har jobbat lite. Igår var jag i matsalen. Idag fick jag sitta med IT-handeln :P Igår kväll var Pannkakan här och vi hyrde film. Vart riktigt mys :) Sen fick vi expertishjälp av honom med våra tårtor. Vi la i fyllningen. Efter Pannkakan åkt gick jag och lade mig.

Idag fyllde Robert år :) Så jag gick upp skapligt för att göra frukost på sängen och slå in det fina paketet. Snygg som jag var i mitt nattlinne och med min fina morgonröst. Sjöng jag så vackert :P Han blev glad för sin fina skjorta han fick. Kom sen på att jag inte gjort någon sockerkaka ännu... Panik! Tog på mig förklädet över nattlinnet och började röra ihop smeten och in i ugnen :) Den blev bra den med. Sen gick jag och jobbade. Kom hem och gick ut och plockade lite lingonris till bordsdekoration. Blev fint! Sen kokade vi lite kaffe och grejs.

Kom på att jag skulle ladda batteriet tills alla kom och skulle kolla om det var några bilder som låg i, och hela displayen var vit med tvås träck... :( Karmeran hade gått sönder :S Hade haft den i väskan. Blir så trött.... Vi har bara haft den i lite mer än 1 år... Suck..

Folket började droppa in efter kl 14. Mamma fick till och med med sig Tobbe :) Kors i taket liksom! :P Morbror och Eva kom med barnen och Mitzy. De hade med sig en hund till som hette Trasan :) MItzy blev så glad att hon kissade en skvätt och gick och bajade under Roberts databord :P Haha, tur att han inte såg nått... De verkade gilla tårtan :)

Efter alla hade åkt, berättade Robert att han hade beställt en ny digitalkamera till mig :D Så glad jag blev! Vilken snäll man jag har va ;) Han sa att han förstått hur viktig den var för mig :)

Och nu sitter jag här med kurrande mage :/ *tar mig på magen och gnuggar hungrigt* Funderar på att ta mig något att äta.


Har fortfarande ont i lederna :/ Och har lyckats få inflammation i munnen :S I tandköttet och har fått lite blåsor med. Är nog cellgiften :/ Ska prata med sköterskan i nästa vecka....

Längtar tills imorgon. Mys med Martin och Helen :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: