måndag 3 december 2007

Måndag

Vaknade vid kl 4 imorse och det ösregnade ute. Kunde inte somna om, så jag passade på att gå på toa och hämta nissan. Hon låg hos mig en bra stund och flyttade ner till fotänden sen :P Vaknade precis innan klockan skulle ringa... Antagligen var jag så spänd inför jobbet...

Kom till jobbet strax innan kl 7:30. Det var bara Bäckis som var där... Jag hade fått någolunda lätt jobb... Men fick se att imorgon stod det en tung patient på mig igen :S Hatar när de gör såhär mot mig! Är ju sånt här som gör mig rädd...Rädd för att komma tillbaka när ingen tänker på mig.. :( Jag har ju inte varit hemma i över ett halvår för skojsskull precis ! :S Suck... Bara det inte blir tjaffs på jobbet imorgon, så går jag hem...Orkar inte med skiten...

När jag kom hem hoppade jag in i duschen en sväng för att rensa huvudet lite...
Gjorde mig i ordning och vi åkte bort till sjukhuset. Skulle röntga lugnorna idag... Det var lite läskigt. Fick ta av mig helt på överkroppen och luta mig mot en kall ställning :S

Ute på parkeringen mötte jag Jenny. Hon skulle till apoteket och köpa nässpray. Var kul och prata lite skit... sen gick jag ner på stan för att möta Malin :) Vi gick till kaffekannan och lunchade. Det var mycket trevligt :D Efter det gick jag på stan en sväng för att kolla julklappar, men hittade inget...

Hem och sen lagade jag mat. Veggischnizlar och potatis och sås. Jag tror jag blivit galen förresten! Har börjat gilla kokta grönsaker och harico verts eller vad de heter... Köpte även röda linser igår som jag ska testa nån dag :P Börjar bli en sån där gräsis :P

Lite senare på kvällen gick jag hem till Morbror och Eva. Vi snackade lite skit som vanligt :)

Har ont i tummen från i lördags :S Men det börjar läka nu. Kan gå utan plåster...Men det känns skumt...Har ingen känsel på sidan av tummen...

Nu mår jag illa :S Uscha! Om man kunde få slippa det...

Är lite orolig inför jobbet imorgon....Tänk på mig :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: