lördag 8 december 2007

Lördag

Vaknade kl 10:30. Gick upp och gjorde frukost på en bricka och tog med mig in till mannen i sovrummet. Så vi åt frukosten i sängen :) Mysigt värre. Efter det låg vi och myste lite... Har ju varit utan honom i ett par dag innan.

Har tvättat och styrt lite idag. Försökt lära mig lite om macbooken. 

Har även försökt smälta allt detta med jobbet. Är ju inte helt lätt. :/ Blir så ledsen på allt. Varför just jag? Känns så skumt att gå hemma när man inte är så dålig att man knappt inte kan röra sig... Men jag antar att det är det enda rätta endå.

Nu på eftermiddagen kom Adam. Robert och han skulle äta pizza idag, men inte jag. Är inte sugen på det. Så det blev lite nudlar och knäckebröd. Funderar dock på att ringa pizzerian i Gunnebo någon dag och fråga om de har kvar min favvopizza :P För de bytte ägare för typ ett år den nu... Men de kanske har pizzan kvar. Vi kan ju alltid hoppas :)

I kväll blir det nog bara att ta det lugnt...Kolla på tv och äta lite gotte. Är ju lördag idag :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: