fredag 21 december 2007

Fredag

Fick stressa som en tok i morse... Satt och dagdrömde vid datorn och glömde bort tiden... :/ Så jag kom till jobbet med andan i halsen...Men det gick bra idag :) Mammas kompis Carina stog där så vi pratade bort halva tiden :P

När jag kom hem, slängde jag i mig några mackor och vi åkte till Whillys. Guud vad mycket folk det var! Fanns ingen parkering så vi fick ta en som inte var parkering.. Så busigt :P Och inne på affären var det fullt med folk. Det liknade Ullared...

Och Whillys hade såklart inte två saker jag var tvungen att ha.. Så vi fick åka runt till Ica nära och Högö. Men fann allt tillslut :)
När vi kom hem till dörren hängde det en blomma på handaget. I påsen var det även ett paket. Det var från vår snälla granne Irmerli :)

Efter det gick jag bort till mamma och PM. Morbror och Eva dök upp med barnen och Mitzy.

När jag kom hem satt Adam där. Tog en dusch och sen lagade vi maten då Bosse var påväg :) Tacos blev det.

Sitter vid min dator nu och göser :)

Kan inte undgå att tänka på allt som har hänt senaste tiden... Kompisar, jobb, sjukdom.. Orkar inte ta hur mycket skit som helst. Folk verkar tro att jag är hur tålig som helst.. :/ Är så ledsen på att vissa inte kan ta mig på fullt allvar ;(

Puss och hej!

2 kommentarer:

Jullan sa...

Vi var också i Ullared idag. HAHA

Vinterblek Design sa...

Måste ses snart! *kram*