måndag 17 december 2007

Suck...

Sov illa i natt igen... hade fruktansvärt ont i magen :S Fick väcka Robert så han fick blanda till lite samarin... Fick sitta upp och sova ett tag.

Blev väckt av Robert. Han höll på att få tag på sin lärare...Vi skulle ev åkt till Kalmar. Så han styrde och jag duschade lite stressigt... Men så mailade läraren och sa att han inte behövde åka..

Plötsligt ringer min mobil. Det var skyddat nummer, alltså jobbet tänkte jag...
Det var Chefen. Hon sa att hon inte hann läsa intyget ordentligt i fredags men att hon nu gjort det och jag kunde ju inte vara sjukskriven när jag inte är sjuk menade hon på... Läkaren sjukskrev mig ju för att chefen inte gav mig anpassade arbetsuppgifter... Så nu hade hon fixat det så nu skulle jag börja jobba 25 % igen tyckte hon... Va??? Får man göra så??? Jag skulle jobba i matsalen på jobbet och vara ledsagning? Åh, jag blir så ledsen :( Varför gör hon såhär mot mig? Jag orkar inte! Jag vill verkligen inte tillbaka till mitt jobb längre... :S Läkaren sjuskrev mig ju till 31 jan... Men nu ska jag helt plötsligt in och jobba igen? Varför detta farande??? Har ont i magen och känner mig helt depp. För första gången i mitt liv önskar jag att jag får ett skov och blir dålig... Kunde inte Chefen ha väntat till efter jul åtminstånde???

Jävla chef och jävla jobb!!!! Jag ska verkligen begära förflyttning nu! Jag vill inte vara kvar på Vapengränd och jag vill verkligen inte ha henne som chef!

Har inte lust att fira någon jul längre... Orkar inte med någonting :S Allt känns så dåligt... Finns det någon lycka här i livet? Vart hittar man den?

Suck... Kan inte det här dumma året ta slut snart?

Puss och hej!

Inga kommentarer: