måndag 10 december 2007

Finns det någon ork ?

Blev väckt av telefonen kl 9 idag. Det var Fia från jobbet som undrade om jag ville vara med och lägga pengar till en liten julklapp till Gunlis. Självklart sa jag :) Hon är bäst! 

Förut idag åkte jag och söta Jennica ner till stan. Hittade faktiskt alla julklappar som var kvar :) Skönt må jag säga. Hittade även en 30 års present till pannkakan.  :)

Jag och Jennica gick förbi erikshjälpen av en slump. Gick förbi jeanshyllan, och vad hittar Hannah där... JO! två par märkesjeans som jag har velat ha länge och letat som en tok efter. Och de satt som ett smäck.  200 kr för två par märkesjeans :) Inte illa pinkat! Var nog Jennicas förtjänst ;) Tack Jennica!

Kom hem trött och glad. Lagade mat och gjorde egen sås för första gången i mitt liv. Och den blev jättegod. Provade även att tillaga röda linser. Och det var helt ok att äta :)

Känner att stelheten börjar smyga sig på :S Känner mig stel i ländryggen och i halsryggen :( Bara det inte blir något stort. Orkar inte att ha så jätte ont nu, när jag har en massa annat att tänka på :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: