söndag 2 mars 2008

2 Mars

Glömde visst skriva igår... :) Det är redan mars! Herregud... Snart påsk med. Vad tiden går fort nu :)

Igår:

Gick jag upp kl 10. Kunde inte sov längre... Åt frukost. Efter det ställde jag mig och bakade lite. Sen kom jag på att det fattades en ingrediens till kakorna så det var bara att ge sig ut i skitvädret och köpa...

Efter kakbaket så gick jag över till Morbror och Eva. Tess var där med med sin lilla Melwin :) Vi fikade lite och sen färgade jag slingor på Eva.

När jag kom hem dammsugade jag lite och fixade. Åkte och hämtade min bror och hans flickvän. Vi åkte vidare till kvantum och handlade mat och gott. När vi kom hem började vi laga maten. Efter det kollade vi lite på melodifestivalen och sedan på filmen stardust. Den är fortfarande sjukt bra efter 4 gånger :P Vi tre tog ett vps och sedan skjutsade jag hem dem. Åkte till Robert som satt på lanet och sedan hem...

Idag:

Har jag färgat håret på Eva igen. Hon tyckte hon blev för ljus i håret, så vi gjorde lite mörka slingor i håret. Det blev jättebra :)
Efter det åkte vi till mc donald´s och käkade med Bosse. Sen hem till honom, han hade lite tvätt att ta hand om...
Nu sitter vi här i soffan och göser lite :P

Tänkte snart börja kolla på mina Rome avsnitt :)

I morgon är det jobb och träning som gäller!

Puss och hej!

Inga kommentarer: