tisdag 18 mars 2008

Snörusk

Vaknade i dag och tittade ut genom fönstret. Och det var snörusk idag igen :S Uscha, var inte sugen på att gå till jobbet alls idag. Men jag tog mig dit. De tyckte jag vart fin i håret :)

När jag kom hem från jobbet så kom posten med ett paket :) Fick mitt efterlängtade sjukintyg för mars med posten med. Sen åt jag lite lunch. Eva ringde och frågade om jag kunde titta till Linus, då han var ensam hemma. Så jag tog en sväng bort. Efter det åkte jag bort till Nautilus och tränade lite. Körde kondition idag med :P

Satt i bastun länge idag :) Var så skönt.

När jag kom hem tog jag de lite lugnt.. Sen blev det middag. Toastmacka med skinka, ost och taco sås. Tog även lite haricot verts och tomat till. Blev sugen på knäckebröd med :P

Robert är i Kalmar idag :/ Hoppas det går bra att köra hem i detta vädret...

Helen fyller år idag med :) Grattis!

Puss och hej!

Inga kommentarer: