torsdag 20 mars 2008

Skärtorsdag

Hur kommer det sig att det heter skärtorsdag? Tycker ju inte att den ser det minsta skär ut precis :P
dag har jag jobbat. Duschade och la upp håret på min lilla tant idag :) Hon är så söt :)

När jag kom hem åt jag lite lunch och gjorde mig i ordning för träning. Åkte bort till nautilus och tränade. Styrka + 25 min kondition. Satt i bastun i 15 min efteråt, hur skönt som helst :P

När jag kom hem och hade hängt upp min blöta handduk och mina svettiga kläder på vädring, kom Robert med idén att vi skulle åka till skokällan och kolla på skor. Så vi tog en tur dit... Hittade dock inga till honom :/

När vi kom hem igen så lagade jag mat. Korvstroganoff med ris :P

Efter det gick jag bort Eva en stund och fikade. Vi pratade lite skit :)

Nu sitter jag hos Bosse. Vi ska ha lite mys i kväll :)

En positiv sak: Mitt tandkött är inte längre rött :D Yaay!

Längtar tills i morgon :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: