fredag 21 mars 2008

Långfredag

vakande tidigt idag. Hade satt klockan på 10, men vakande redan kl 9 :/ Så jag gick upp och åt frukost. Gjorde mig i ordning och gick bort till Eva och hämtade Mitzy. Vi gick en promenad på 60 min och jag passade på att plocka lite björkris :)

När jag kom hem tog vi bilen en sväng för att köpa blommor till Helen.
Sen var det bara hem och fixa sig. Vi åkte och hämtade Martin hemma hos sig och sedan farfar :) Alla i hela släkten var där. Vi fick god påskmat idag :) Var hur gott som helst! Sen fick vi lite efterrätt. Påskbakelse och någon rysk efterrätt som Roberts mosters man gjort :P Det var en annan men mycket spännande smakupplevelse.

Sen åkte vi hem och Helen följde med, då hon skulle kolla på lite kläder :P

Nu sitter jag här... mätt och belåten :P

Ska bli mys i morgon med :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: