söndag 9 mars 2008

Helgen som har varit

I går:

Först vaknade jag och åt frukost. Efter det gav jag mig bort till Morbror och Eva. Är kattvakt åt dem. Sharas var gosig som vanligt.

Var jag på stan på förmiddagen. Gick runt och kollade lite. Försökte hitta nått att ha på mig på Bosses pappas 50-års fest nästa lördag. Men allt är ju så dyrt :/ Får försöka komma på nått bra...
Vid kl 15 stod jag utanför Bokia och väntade på Erik som skulle med hem till oss. Vi tog cyklarna och cyklade hem till oss.

Vi tog bilen och köpte lite kinamat som vi tog med oss hem. Passade även på att köpa lite godis :P När vi hade ätit började jag och Erik att baka en dubbel sats bullar :P När det var klart gick vi en sväng till Morbror och Evas katter och kollade till dem. Sharas var hur gosig som helst :) Sötkatt :)

När vi kom tillbaka kollade vi på filmen stolthet och fördom. Den var ok. Sen hände det väl inte så mycket mer. :)

Idag:

Har jag varit och tränat. Det var hur skönt som helst. Styrketränade + cykling + löpning. Var så länge sen jag sprang :P Men det var lika kul fortfarande :) Efter jag duschat och grejat så åkte jag hem igen.

Sen drog vi till affären sen sväng och handlade. Åt lite mat. Och så kollade jag på film igen..

Nu sitter jag här med min lilla lurvkatt i knäet :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: