tisdag 11 mars 2008

Tisdag + Ukna

Idag har jag varit duktig :) Sydde upp två par av mina märkesjeans själv idag... Brukar alltid ta hjälp av svärmor annars... Så nu känner jag mig riktigt duktig :) Sen har jag mest plockat och grejat här hemma. Klippte håret på Robert. Han hade ju blivit så långhårig att han klagade för att han inte såg något för luggen var i vägen :P Så nu var det dags... Han blev nöjd :)

Middagen idag bestod av köttbulle pytt :P

Efter det åkte vi till Blomsterlandet och köpte blommor till Roberts mormor. Därefter åkte vi för att hämta upp hans lilla farfar med för att sedan möta upp svärmor och svärfar. Sen bar det av mot Ukna.

När vi kom dit fick vi lite vallmobullar och kaka till kaffet. Sen kom hon in med en jättefin tårta. Den var sjukt god :P Tog en extra bit ;) Och inte heller spillde någon av oss idag... Bra dag med andra ord.

När vi åkte hem började det småregna lite... Men så fort vi kom utanför Gamleby så var det stjärnklart, men när vi kom till stan igen var det mulet och det såg ut att ha regnat en massa... Har fått låna lite kjolar att prova ut till på lördag av svärmor med :) Så snällt!

Har fått lite ont i min vänstra axelled :/ Fast det är mitt eget fel... Jag tog i lite för hårt härromdagen när jag tränade... Så jag kör med värmekudde varje kväll nu. Har fått låna lite ormsalva av svärfar... Får se om det lindrar lite...

I morgon är det jobb...

Puss och hej!

Inga kommentarer: