torsdag 6 mars 2008

Torsdag

Idag har jag jobbat på dagverksamheten :) Är alltid kul! De är så söta där...

När jag kom hem låg det 5 nya paket på mitt skrivbord :P Julafton... Haha.
Sen bestämde jag mig för att tvätta och städa lite. Robert diskade lite :P Efter det åkte vi och hämtade Bosse utanför hans jobb och åkte till Rusta och lite. Sen vidare till Whilly´s och köpte tacoprylar :P

När vi kom hem lagade vi mat :P Det var lika gott som alltid :)

Nu har jag suttit och lagt ut lite nytt på tradera ;) Hoppas jag får lite sålt, vore trevligt med lite pengar...

Nu i kväll blir det nog att kolla på rome avsnitt och göra en god fruktsallad... är så sugen :P

I morgon blir det jobb igen... :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Men herregud... 5 paket i måndags o 5 paket i torsdags... 10 paket på SAMMA VECKA. Du är ju inte klok. hahahahah