lördag 22 mars 2008

Påskafton

Sov lite längre idag :) Så nu känner jag mig pigg och alert! :P Åt frukost och gjorde mig i ordning för att åka till affären och handla grejer till kakan jag ska baka till i kväll och lite annat. Burr så kallt det var ute, och det blåste halvt storm :S Var inte kul att cykla i motvind med snön som högg in i ögonen :( Men jag kom dit och hem i allafall :)

När jag väl kom hem upptäckte jag till min förskräckelse att jag glömde ju köpa kexen till i kväll med! Så kan det gå :P Men det löser vi på vägen dit. Som tur är så har ju kvantum öppet lite längre idag... Bakade kakan förut, och det blev bra tror jag. Har ju aldrig smakat den, men den hade fått många positiva kommentarer... Så det blir spännande :) Vi fikade lite förut med kaffe och bulle :P Mumsigt värre...

I kväll blir det att åka till familjen Pilsmo och äta pajer som de och fam Ohlzon bakat :P Och det bästa av allt är att Helen och Martin skulle komma med :D Blir nog trevligt.

Ska väl ta och ta tag i att leta fram nått i min STORA garderob att ha på mig i kväll ;) Och hoppa in i duschen... om jag inte skulle passa på att bada lite.. Är ju rätt skönt. Är lite stel i vänster axel och skuldra idag :/ Är väl vädret... Men det gör nog susen med ett bad, så det får nog bli så! Funderar på om man skulle hinna med och göra en visit hos mamma med.. Får se om det hinns med.

Glad Påsk alla där ute! (För det tänker jag ha :P )

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Ja.. vill också ha en STOR fin garderob som dej!