måndag 31 mars 2008

Siste Mars och lite babbel

Gick upp kl 6 i dag för att åka och jobba. Slutade kl 9 :) Skönt som tusan. Pratade lite med Paula på jobbet om helgen. Vi ska ju jobba den i hop. Är supernervös :S Hoppas det går bra... så jag inte får en massa ont igen :/

Efter jobbet åkte jag hem och åt frukost. Bredde några mackor, tinade upp lite bullar. Väntade på min kära postgubbe :P Han kom med tre paket :) Efter det åkte jag bort till Eva. Hon gjorde kaffe och sen tog vi med oss Mitzy. Sen bar det av :) Vi åkte till Skaftet. Hur skönt som helst att åka dit! Är ju trots allt mitt barndomsställe. Har ju en del fina minnen. Speciellt med Simba <3.
Först fikade vi lite i blåsten. Jag satt ner och Eva gick runt och fikade för hon frös :P Knasigt det måste sett ut. Sen gick vi en sväng. Tog med Eva på lite rundvandring och berättade gamla minnen :) Det var så lungt, så tyst, så skönt :) Och det luktade sååå gott!!! Saknar det ibland faktiskt. Vi hittade en massa fina vårtecken. Blommor, skalbaggar och lite annat. Mitzy hittade mest en massa bajsar :P Haha

När jag kom hem lagade jag lite middag. Fisk, potatis med citron och dillsås :P

Efter det passade jag på att tvätta lite :) Skönt att ha det gjort. I morgon är jag ledig :) Skönt det med.

Nu till lite babbel....

Har kommit fram till en grej. Vill verkligen ha en hund sen när vi flyttat till villa eller radhus. Och Ja, jag vet att det är mycket jobb och mycket passup. Men jag vill verkligen detta! Vill ha ett nytt intresse och en ny utmaning :) Skulle vara så kul. Den hunden skulle bli mitt allt :) Jag skulle tom tävla med den. Och den ska vara så lydig och fin... Nu till problemet. Robert är ju inte jätte förtjust :( Han tycker att en hund förstör ens liv då man inte bara kan lämna bort den om man skulle resa i väg och sånt... Men det löser sig alltid :) Han komme rju ha sitt intresse och köpa en sportbil att göra fin och så. Då vill ju jag ha mitt :P Vill inte ha en stor eller liten hund. Utan något mittemellan. En tollare :) Är helt förälskad i dem. Skulle helst vilja ha en hane med. Önska kan man ju alltid göra :D Vi får väl se hur det blir.... ;)

Har haft lite ont i lederna i dag igen. Speciellt i nacken. Är jättestel och det ömmar massor :S Men det går väl över det med :P

Nu funderar jag på att ta min jättegoda smörgås och nyponsoppa som ligger och väntar på mig. Tog fram lite jordgubbar med :)

Siste mars idag...

Puss och hej!

1 kommentar:

Vinterblek Design sa...

Hihi här e det tvärtom, christopher vill ha en hund men jag tycker det e för mkt pass. älskar hundar men jag tycker man blir för låst. samma anledning varför jag inte vill ha barn :P ses snart hoppas jag? kram