tisdag 1 april 2008

1 April

I går kväll släppte Robert ut lilla Nissan. Och hon kom inte hem som hon skulle :( Så i natt sov jag inte bra... Vaknade tidigt och gick upp och kollade efter henne. Men ingen Nissan :/ Vi bestämde oss för att gå upp och ge oss ut och gå runt kl 9. Och då Kom hon hem :) Gissa om man blev glad!

Vi åt lite frukost och gav oss ute på en promenad :) Det var skönt. Hade lite ont i ena benet... Lite värk, så det gjorde susen att gå en promenad. När vi kom hem så körde vi ut bilen och packade in lite skräp rån uteplatsen och körde till tippen med. Skönt att bli av med all skit. Efter det åkte vi till Kvantum och köpte lite lunchgrejer.

Sen hem för att äta lite lunch :P Sen paketerade jag lite traderapaket. Åkte bort till ICA och postade dem. Skönt att ha det gjort med. På eftermiddagen så åkte vi till Karp. Vi fick lite goda mackor och kaffe. Jag och svärmor åkte till kvantum för hon behövde handla lite. Och Robert hjälpte sin far med någon datagrej.

Nu har jag hunnit slänga i mig en kvällsmörgås och ska snart gå och lägga mig. Har ont nu :S I nacken och bröstmuskeln...
Hoppas det gått över till i morgon...

Jobb i morgon...

Puss och hej!

Inga kommentarer: