torsdag 10 april 2008

Trevligt värre

Började denna angenäma dagen med att åka till hönsgården och jobba lite :) 7-9 var ju som att jag jobbat i sömnen typ.. Hjälp! Tänk om jag HAR gått i sömnen? Det får nog förbli ett mysterium...

När jag kom hem åt jag en mycket fin frukost. Kollade runt lite i datorn och grejade lite.

Tog cykeln ner till stan för att träffa Jossan. Var ju ett tag sedan sist :) Typ JÄTTE länge sen sist :P Följde med henne till hennes nya boende. Det var sjukt stort och mästerligt. Känner nog allt att jag är en smula avis på planlösningen och möblemanget. Hennes söta mor och far var där och hjälpte henne med gardiner och gardinstång. Efter det var klart begav vi oss ner till stan... NEJ! oj... förlåt... glömde. Jossan bor ju mitt I stan :) Haha, så det var bara att kliva ut genom dörren typ så var man där. VI tog ut lite pengar och gick till kaffe kannan och köpte varsin kycklingsallad. Jossans kycklig levde nog, för den hoppade i väg när hon kom med gaffeln. :P

Sen gjorde vi stan osäker :) Hon shoppade lite presenter till sambon som fyller år snart, så jag var smakråd. Sen gick vi hem till henne igen för att snacka lite skit. När jag kom hem till mig, så hann jag lagom sätta mig ner så skulle vi åka till Karp. Och medans vi åkte så hörde vi ett konstigt bullrande... Det var bilen som höll på att tappa ena skon. Så Robert ställde bilen vid tjustskolan och gick till ÖB och köpte ett skosnöre, så det gick att få fast skon ordentligt. OCh det gjorde det som tur var... Vi kom till svärmor och svärfar ändå :) Tog med mig lite citron och limepaj :P Och den var mycket uppskattad :P

När vi kom hem kollade vi på film och myste lite.

Puss och hej leverpastej!

Inga kommentarer: