söndag 6 april 2008

Söndag

Vaknade lite senare idag... Minns ärligt talat inte när jag sov länge sist. Så det var välbehövligt. Ont i nacken hade jag, blir snurrig i huvudet om jag vänder på det för hastigt :S Uscha! Var nog tur att jag stannade hemma idag med.

När Robert stigit upp, så gjorde vi i ordning oss och åkte ner till lanet. Robert plockade i hop medans jag satt och bevakade en auktion åt svärmor på tradera :P Och jag vann den! Bra skit! Efter det åkte vi till Karp. Där hade svärfar satt på sommardäcken på deras bil och svärmor var ute i trädgården och skyfflade stenar :P Vi gick in allihop och fikade lite. Smaskade på mina bullar. Och när svärfar skulle ta en chokladbolls halva så flög den bokstavligt talat ur hans hand och stutsade ner i golvet med en väldig fart. Gud så kul det såg ut och för att inte tala om hans besvikna min över att det försvann. Haha. Han fick tom gå och hämta dammsugaren och dammsuga upp smulorna från golvet :P Efter det blev det lite surf i köket :P Robert satte på de fina sommardäcken på bilen och passade på att tvätta av den med. Den blev så fin så :)

Sen åkte vi till en mack för att kolla hur luften i däcken var och det var tydligen bra :) Sen åkte vi till MC Donald´s och köpte med oss lite mat hem. Orka laga middag en söndag :P Sen blev det lite allmän plock och styr här hemma.

Sitter och väntar på att Bosse, Lollo och Adam ska komma bort. Vi skulle visst kolla på en film på tv. :) Mys!

Har bestämt mig nu iallafall. Ska börja springa lite igen. Får se hur det går :P

Hoppas att det händer något roligt snart :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: