fredag 4 april 2008

Fredag - En varm dag

Idag var det jobb igen. Fick det ganska lindrigt med arbete. Slutade kl 9 med :) När jag kom hem gjorde jag frukost och åt till våra bästa år.

Efter det hjälpte Robert mig att färga håret :) Och det blev lika bra som alltid!

Efter det gick jag över till Eva. Hon höll på att laga mat. Vegetarisk lasange :P Det var sjukt gott! Skulle lätt kunna tänka mig att laga det här hemma med. Efter middagen så gav jag mig ut och gick en 40 minuters promenad med Mitzy. Soligt och varmt var det. Efter det gick jag hem för att hämta datorn. Packade ner den och åkte till affären. Köpte lite gott och lite loka till kvällen :P

När jag kom tillbaka kollade vi lite på film och myste. Och när jag skulle öppna lokan, sprutade det över så hela jag och lite av golvet var fullt med vatten :P Herregud! Såg verkligen ut som jag kissat på mig.... Haha, spillHannah igen :P

Nu är jag hemma igen och sitter och är lite orolig inför jobbet i morgon :S
Vår chef har tagit bort våra nycklar till Tre Bröder, så vi kommer inte in där på helgerna längre. :/ Så nu måste vi åka upp till gruppen för att äta frukost och lunch....suck! Är hon helt störd eller???

Sen så fattar jag inte hur jag måste jobba helg när jag bara jobbar 50 % av 75% ? Lite skumt... och dessutom heldagar 7-16? Fick se nu när jag räknade i hop timmarna att denna vecka har jag jobbat med helg 27 timmar... Och när man går 50% av 75% så ska man jobba 14 tim i veckan...???? Nästa vecka jobbar jag bara 9 tim? Har inte jobbat helg sen förra året... Och hon har kortat ner folket på helgerna... förut var vi 3 nu är vi bara två... Och hon jag ska vara med, ska bara ta 3 st och jag 5 st.. inte så rättvist då jag är sjuk :S Usch! Vill inte jobba i morgon... är så rädd att jag kommer bli dålig igen... Skitjobb! Först sa Chefen att jag inte skulle jobba helg och nu måste jag det... Idiot!

Ska iallafall äta tacos hemma hos Eva i morgon kväll, något att se fram emot iallafall!

Håll tummarna för att det går bra i morgon...

Puss och hej!

Inga kommentarer: