onsdag 23 april 2008

Flygande marsvin

Behöver nästan inte nämna vart jag spenderar mina morgnar längre... Hehe. Hönseriet is the shit :P Hände absolut inget ovanligt... Eller där höll jag på att glömma en sak. När jag bäddade en säng dök det upp en liten filur under en säng. Var svårt att tyda va det var, men jag blev inte rädd som tur var :P Men så plötsligt flög det i väg... Det var ett flygande marsvin...

När jag kom hem därifrån så var det dags för frullen. Blev en mycket god sådan :P Sen kände jag att jag hade lite spring i benen, så jag kände inte för att sitta hemma och inte göra någonting, så jag gick över till mamsen. Där var det livat! Det var full rulle... eller där ljög jag lite.... Det var rätt lugnt. Följde med PM till stan och till affären. Trevligt trevligt :D Varmt var det i solen, men om det inte hade blåst storm hade det blivit ännu skönare.

När jag kom hem, tog jag på mig träningskläderna, snörade på mig träningsdojjorna och älgade lite. var dock ont om älgar ute i skogen :/ Lite trist, hade ju varit kul om man kunde fikat lite och snackat skit ihop :P När jag älgade på som mest kom det en filur och skrämde livet ur mig och det var Robert. Höll på att få ut hjärtat genom munnen, så rädd blev jag... Vi gick en sväng och sedan hem där det vankades dusch och middag. Hade senilsnöret på simfötterna, så nu glömde jag de inte igen, bra skit!

God mat blev det. Pasta gratäng med köttfärs. Tog lite efterrätt, tre STORA och GODA jordgubbar! :P
Nu har jag suttit en stund framför datorn och kollat på lite resor :) Hoppas på att det ska gå vägen...

I morgon ska jag till Kalmar och göra stan osäker. Är nog bäst att jag har med mig ordboken ifall jag inte förstår vad de säger ;) Kanske skulle hyra en tolk? NÄÄ, blir nog för dyrt alltså... Får köra på boken ändå :)

Puss och hej med leverpastej

Inga kommentarer: