måndag 7 april 2008

Städ på hög nivå

Gick upp lite skapligt för att jag kunde vänta på den snälle brevbäraren, men så var det inte han som kom idag och han hade verkligen inget paket till mig :( Vilken tråkmåns liksom.

Robert drog till Kalmar och jag satt och kollade över lite på datorn. Ringde upp Bäckis från jobbet. Hon har ju varit i Thailand nu i ca 2 veckor och har kommit hem. Hon hade haft det bra :) Och så pratade vi lite om jobbet och så. Hon skulle komma på APT i morgon och stötta mig lite när jag ska ta upp det med helgerna... Snäll hest hon är :P Sen kom Eva och Mitzty bort en sväng på lite kaffe. Vi pratade om allt mellan bröllop och kinesiologi :) Efter Eva och Mitzy gått så skulle jag börja städa lite i badrummet. Det behövdes verkligen en rejäl omgång så att säga ;) Skitigt som tusan var det under badkaret och dammigt. Fullt med katthår och ludd :S Var ju inte så kul, men det måste ju göras... Sen blev det till att laga lite middag i huset. Vart vegsnitzel och potatis. Mumsigt. När Robert kom hem så hjälpte han mig att dra undan badkaret så jag kunde komma åt bakom med... Fy så det såg ut där!! Bläää säger jag bara... Vi har nog inte städat där på alla 6 åren vi bott här snart... :S Men nu är det skinande rent :) Och jag passade på att damma av spegeln och hyllorna med. Fint blev det :)

Efter det drog jag fram motionscykeln och trampade flitigt i ca 40 min. Kände mig duktig :) Hoppade in i duschen efteråt... Men först så stretchade jag ju :P

Och nu har jag precis ätit en smörgås. Lingongrova med skivbar leverpastej och gurka + 3 stora goda jordgubbar från Netto :P

Är faktiskt lite nervös inför i morgon... Får se vad chefen säger... :S Suck! Kan det inte bara bli ett slut på detta snart...
Tänk på mig kl 10 i morgon är ni bussiga :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: