onsdag 16 april 2008

Rått och regnigt

Morgonen spenderades i hönshuset igen. Fick väldigt milt jobb idag, då jag redan var klar 8:15. Inte ofta om jag säger så :P Satt och babblade lite på dagverksamheten. Åkte sedan upp till gruppen och var lite social innan jag skulle hem... När jag sitter och babblar som mest ringer mobilen... Det var Eva som gick i min klass på gymnasiet. Hon skulle till Västervik en sväng och ville ta en fika :) Är ju kul när hon annars bor i Valdemarsvik. Så jag åkte hem och slängde i mig frullen och hoppade in i duschen och denna gång mina vänner hade jag faktiskt simfötterna på :) Så det gick mycket bättre att komma i.

Grejade lite och gjorde mig i ordning. Tittade ut och konstaterade att molnen gråter en massa. Robert hade den stora rejjsern idag så det fick bli de lilla rejjsern. Uscha, var svårt att se framför sig när dropparna skar in i ögonen... Men jag kom lyckligtvis rätt. Hade ju varit lite jobbigt om jag kommit till Gunnebo eller Ukna :P Träffade Eva på Mc Donalds. Hennes små barn skulle äta lunch, så vi fick träffas där. Inte lite söta ungar hon hade då! :) Efter vi ätit lite ( jag åt en kycklingwraps och den kan jag verkligen rekommendera) Gick vi till lindex, där Eva fyndade billiga barnkläder :) Är väl typ tredje gången jag varit där på mindre än en vecka :P

Efter att jag kommit hem var jag en sväng hos Mamma och PM. Klippte till PM lite :P Tur att öron och näsa satt kvar! Hade nog blivit lite rädd annars...
Sen mötte jag upp Robert och vi gick bort till ica och köpte lite gott. Sedan hem för att lage till lite middag. Den bestod av toastmackor och gröna bönor. Satte mig ner i soffan för att kolla på lite film på datorn. Evening hette den, hur bra som helst. Men jag var nära att börja gråta fler gånger. Sa till Robert att vara beredd med paraplyet och regnstället. ;)

Sen mumsade vi till det lite med blåbärspaj :P Var inte igår ju!

Äntligen säger jag bara! :D Tänderna känns lite bättre idag. Hoppas det försvinner helt snart :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: