torsdag 17 april 2008

Lätt som en fjäder

Känner mig sjukt lätt och full med energi. Kanske beror på min fönsterputs som jag utförde i dag, eller på alla svamparna som växte under fönsterblecket (som smakade lite som god vaniljglass :P) Var lite att putsa och svamparna såg ju så goda ut...

Var min sista gång hos Olle idag. Lite ledsamt faktiskt :/ Gillade att gå dit :) Men jag har lärt mig ett och annat nu i allafall. Och han sa att jag alltid kunde ringa om det var något. Fick en stor björnkram av honom. Han verkade lite deppig över att det var min sista gång. Men jag är glad och lycklig nu, känns som att jag vunnit på lotto och köpt min drömbil :)

Nu är det bara de hemska tänderna som ska sluta brottas med mig :/ Blir inte klok på detta. Igår var det bra, men nu är det likadant igen och jag har inte kört någon tandtråd :( Suck....

I morgon ska jag till Stegeholmshälsan igen och göra ett hälsotest. Lite kul att få se hur bra man är :) Men sen ska de sticka mig i armen, så det blir till att vara nåldyna igen då :/ Har ju blivit så svårstucken sen jag åt den hemska medicinen... Men vi får väl se, det kan ju gå värsta bra med ;)

Längtar till helgen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: