onsdag 2 april 2008

Dimmigt värre

I dag när jag steg upp hade jag ont i armen och nacken :S Och det kändes ju inte bättre när man kollade ut genom fönstret precis.. Det var helt vitt ute... Och dimman låg tät. Och när jag sedan cyklade till jobbet såg man ingenting som var 2 meter framför mig... Lite läskigt samtidigt.

Det gick bra att jobba idag. Trots att jag hade ont. Jag hade med mig min lilla vetekudde :)

När jag kom hem hade jag fått tre paket med posten :D Och det ena var två par lee jeans till svärmor, det andra var ett fint halsband och det tredje var en grymt snygg skinnjacka :D Och den satt perfekt! Helt sjukt vad billigt jag kom undan. De kostar ju typ 900- 1000 kr i butik. Och jag gav bara 450 kr med frakt! Moohaahaha :P Sjukt nice !

Jag gav mig ut och gick en sväng. Var inte meningen att det skulle bli en långpromenix, men det blev det. Gick till lysingsbadet och runt. När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad och lyssnade på radion. Efter det blev det att göra lite middag. Fullkornspannkakor med rivna morötter i :P Mumsigt.

Efter det började jag känna mig lite tung i kroppen... blev täppt i näsan och jag är trött som en giraff. Är väl nått skit påväg :S Hoppas det inte hinner komma till helgen. Ska ju jobba helg.

Och i morgon ska jag träffa Jenny och lilla Oscar. Hoppas det inte blir värre. För nu börjar jag känna mig lite piggare igen. Men jag har ont i armen och nacken igen :(

I morgon är jag ledig...

Puss och hej!

Inga kommentarer: