söndag 27 april 2008

Söndagslugn

Var som bekant en studentskiva igår. Var faktiskt väldigt trevligt tycker jag. I början kändes det lite sådär, men så kom den en räddare i nöden på en vit häst med rustning. Hon bara galopperade in i rummet, hoppade av hästen och satte sig vid bordet. Hästen fick vakthavande befäl ta hand om och vattna lite :P Vi satt vid bordet en bra stund tills vi fick gå fram och få varsin smörgåstårt-bit :P Jag fick en utan skaldjur som tur var. Den var mycket god. När vi suttit en stund så är det en konstig kille som lägger en pizza på golvet vid bordet :P Inte ofta sånt händer i början av en fest. Riddaren och jag vi samtalade och hängde hela festen. Det var mycket trevligt. I slutet bytte vi mobbenummer :P Jag la märke till att toaletten förvandlades under kvällen från fin lyxtoa till en svinstia med glaskross och MASSOR med papper överallt. På vägen hem frös jag.... Vi fick stanna en bit på vägen för att någon skulle ta lite frisk luft, sånt händer :) Annars var kvällen till belåtenhet. Fick dock hör att det var en massa vandalisering. Jäkla skitungar att förstöra! Onödigt! När vi kom hem borstade vi tanden och hoppade i säng.

Idag blev det en skaplig sovmorgon. Sov till kl 10:30. Händer ju inte allt för ofta. Dagen har spenderats med att åka och handla, städat, diskat, tvättat och slutligen tagit mig en skaplig söndagspromenix :) Och nu står det en kladdis i ugnen och väntar på att få komma ut och bli uppäten med lite grädde :P

I morgon ska jag till sjukhuset och ta prover igen :( Uscha! Vill inte... gör så ont ju :S Tänk på mig kl 13:00.

Puss och hej!

Inga kommentarer: