lördag 26 april 2008

Vilse i skogen

Vaknade skapligt idag med. Gick upp kl 8:30, åt frulle, tog på mig träningskläderna och åkte bort till Nautilus en sväng. Var skönt som tusan :) Sen hem och duscha sig lite :P Vi gjorde oss i ordning för stan. Åkte till Lager 157 först. Där Robert fyndade stort :D 2 koftor, 3 st linnen och 1 t.shirt och jag fick mig tre par leggings :P Blev billigt som tusan.

Därefter åkte vi till stan. Robert gick på systemet och jag på stan för några ärenden. Köpte ansiktslotion och 3 par svarta hipsters på H&M. Sen en bh -topp och ett skärp på Lindex. Efter det åkte vi upp till Kvantum för att äta lite av deras goda mjukisglass :P Den var lika smarrig som förut...

När vi kom hem käkade vi lite lunch. När jag sedan säter mig för att glo lite på datorn, hör jag ett skrii och en hund som skäller... Då är det grannens dotters hund som kommit lös och som har jagat upp stackars Nissan i ett träd. Och hon blev mer och mer rädd vilket resulterade i att hon klättrade längre och längre upp :S De tog in sin dumma hund utan att be om ursäkt eller någonting. Idioter! De andra två granntanterna stack ut sina huvuden och frågade hur det gick med Nissan :) De är snälla hästar iallafall :P

Snart ska jag ta och klippa till Robert lite och sedan är det dax att fixa i ordning sig inför studentskivan. Det skulle visst vara i Odensvi. Och det ligger ju mitt i.... ja ingenstans typ. I skogen, så man kan ju snacka om att vi kommer vara vilse i skogen :P Blir nog kul tror jag ;) Återkommer med mer info i morgon.

Men kul ska jag ha! Det har jag bestämt :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: