torsdag 3 april 2008

En riktig fynddag

Vaknade tidigare än vad jag tänkt, men det var ju lika bra det eftersom jag fick sms av Jenny att tiden blev ändrad på stan till lite tidigare :) Han till och med möt brevbäraren i dörren, så jag fick mina paket direkt idag :)

Åt min frukost och gjorde mig i ordning. Mötte Jenny på parkeringen och så gick vi till stan. Först kollade vi runt lite. H&M var första anhalt. Jag köpte mig tre par hipsters för 129 kr :) Jenny hittade ingenting... Och till hemtex, där jag köpte panelgardiner med tillhörande kökshanddukar billigt :) Sen gick vi vidare till lindex, inget där heller. Sen gick vi till kappahl och då hittade hon två par vantar till Oscar. Efter det gick vi till Wedins. Och jag hittade ett halsband som jag fick lite billigare. 10 kr :)

Sen gick vi upp till Vero Moda. Hittade ett par brillor och armband för 20 kr. Som hittat jue! :P Sen gick vi upp till Åhlens och hemköp. Köpte mig 5 paket av mina favonudlar... Måste ju passa på när man ändå är på stan! Och vi köpte lite fika med oss hem

När vi kom hem till Jenny, snackade vi lite skit och sedan gick vi för att hämta Oscar på dagis :) När vi nästan var framme ringde Bosse och snackade lite skit :P Efter det gick vi hemmåt. Oscar fick mellis och vi lite fika. Gott var det :) Sen blev det ytterligare prat. Oscar ville gå ut och leka lite, så vi satt ute en sväng med.

Efter det tog jag bilen för att först hämta upp Robert. Vi åkte till Netto. Jag köpte billiga jordgubbar som smakar jättegott :) Och han lite godis och pepsi. Sen åkte vi hem för att laga middag. Chrepes med köttfärsfyllning. Mumsigt.
Sen strök jag de nya gardinerna och hängde upp dem. Det blev jättefint.

Nu ska jag strax gå och göra en god smörgås och äta lite jordgubbar :)

I morgon är det jobb igen...

Puss och hej!

Inga kommentarer: