söndag 20 april 2008

Söndagsbestyr

Middagen igår blev väldigt lyckad :) Det var mycket trevligt :P Kul att använda svärföräldrarna som försökskaniner med... Hehe På kvällen tog vi ett VPS (VarvPåStan) Var inte mycket folk ute, funderade på om alla stannade hemma för att sitta och sticka på vinterkollektionen inför vintern som kommer sen. Antar att det var så fallet var :)

Dagen har spenderats med att tvätta en riktigt stor tvätt. Vi hade visst samlat på oss en del ;) Blir ju lätt att man glömmer bort tvätten eftersom den göms i tvättkorgen som står i garderoben...

Eva och Linus var här en sväng. Vi skulle försöka hitta nått vacker till Eva att ha på sig på ett bröllop som hon ska på. Och vi hittade nått vackert, tor det eller ej! Gav bort min gamla cykel till henne med. Den har jag haft sen jag gick i 4 klass typ :P Glömmer aldrig hur sur jag var när jag inte fick den när jag bad om det, men så kom de med cykeln ändå :) Och det första jag gjorde med cykeln var att cykla en sväng och när jag sen skulle låsa och testa att låsa upp så bröt jag av nyckeln, måste varit grymt stark på den tiden ;) Berodde kanske på pappas goda pannkakor eller att jag åt så mycket spenat :D

Lite senare på kvällen bestämde vi oss för att ta tag i löpträningen, så vi gav oss ut en sväng. Blev bara 2,8 km. Men det dög för att vara premiären. :P Efter turen smakade det underbart gott med en smarrig smörgås. Kommer nog sova gott sen...

I morgon tänkte jag att jag skulle ringa till tandläkaren igen :/ Det har fortfarande inte gått över i munnen. Det knakar fortfarande i tanden och det är svullet och stumt i hela tandraden.. Har haft det mer än en vecka. Sen har det blivit en konstig bismak i munnen med:( Hua! Så om de har någon tid är det väl bara att försöka ta mod till sig att gå dit :( Men Robert är ju inte hemma i morgon, vad ska jag ta mig till! Håll tummarna att det inte är något allvarligt nu bara, för då dör jag :S

Puss och hej!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.