fredag 18 april 2008

Äntligen fredag!

Började morgonen på hönshuset. Fick lagom med jobb idag med, eftersom jag skulle iväg tidigt. Tog bilen till jobbet :P Är inte ofta det händer...

Åkte till stegeholmshälsan efter jobbet kl 9. Fick sitta och vänta i en evighet och hann både med att spana in en brandman och se en väldigt kissnödig man som travade fram och tillbaka. Spännande :) Tillslut kom dom och ropade på mig, fick sitta och vänta nästan i en halvtimme... När vi kom in i rummet så utförde hon olika tester på mig. Fick cykla på en cykel med motstånd, mäta blodtrycket och se hur mitt skelett såg ut och hur mycket det vägde :) Sen skulle hon ta blodprov och det var som tur var bara ett litet stick i fingret, men det gick över lite i otur efter en stund. Först när hon skulle trycka med nålen funkade det inte, andra gången tryckte hon nog lite för hårt så det slutade nästan inte att blöda :/ Men efter ett tag så, när jag fick sitta med armen högt så slutade det.

Hur som helst fick jag veta att alla mina värden var bra och att jag klassades som vältränad :) Det var roligt tycker jag!
Efter det försökte jag febrilt få tag på Erik, men kom inte fram så Robert och jag gick till systemet och Lagge hakade på. Vi köpte grejer till i morgon :P Sen fick jag äntligen tag på Erik. Vi mötte upp varann och gick till bilen, jag skjutsade hem Robert och Erik och jag tränade + simmade lite. Åkte hem för att skriva handlingsnota och hämtade upp Robert som var hos Bosse. VI åkte till affären för att handla mat till i morgon.

Sen fick jag ett ryck och putsade sovrumsfönstret och toalettfönstret. Städade även upp på uteplatsen och fick se at det såg bedrövligt ut i landet så jag rensade lite där med. Zeus sprang runt som en liten antilop i trädgården, antar att det är vårkänslor :P

Sen har kvällen spenderats hos Eva och vi har kollat på film. Vi dippade grönsaker i dipp med :P
Tänderna boxas fortfarande i min mun.. Är så orolig över att de ska börja med sumobrottning :S Känns inte som nått jag vill uppleva...

Puss och hej!

Inga kommentarer: