onsdag 12 mars 2008

Regn och rusk

Idag har jag jobbat :) Min tant var glad och se mig... Vi hade även APT idag. Det kom fram både det ena och andra. Jag ska tydligen jobba helg 1 gång på sex veckor :/ och vi har 12 veckors schema, så då blir det två gånger... Hoppas det går bra bara. Vill ju inte få ont :S Men det tar vi då om det händer...

Ringde tandläkaren idag och rådfrågade lite... Känner att det är bäst att göra det om man är orolig... Men allt var bra :) Tyckte mig faktiskt höra henne fnissa till när jag sa mitt namn och vad jag undrade :P Knasigt värre!

När jag slutade åkte jag hem och vaktade på brevbäraren :P Han kom med 4 st paket idag ;) Jättefina saker... Sen åt jag lite lunch..
och det råkade ju bli lite tårta från igår :/ Men gott var det :)

Åkte bort till Nautilus och tränade lite med. Kunde ju inte låta bli att konditionsträna nu när jag glaffsat i mig tårta och grejer. Så jag körde på i ca 40. Var skönt och bli varm och känna att det bara kröp i benen :) När jag sedan stod och duschade, så råkade jag få shampo i ögat :S Ajaj, vad ont det gjorde och vad röd jag var i ögat sen... Klant jag igen ;)

När jag kom hem åkte vi ensväng och kollade på present till Bosses pappa. Hittade massa bra saker :) Sen hem och lagade mat. Kycklingfilé i ugn med feta ost och fullkornsnudlar :P Smaskens!

Efter maten sprang jag över en sväng till Eva. Hon hade ju köpt galgar åt mig på IKEA igår när hon var i Linköping. :) Snällt! Hon var väldigt förkyld stackarn. Hoppas hon kryar på sig :)

Ringde frissan och bokade tid redan på måndag :) Ska bli skönt och samtidigt spännande :P

Nu sitter jag här och kollar på tv.

Puss och hej!

Inga kommentarer: