söndag 30 mars 2008

Söndag

Vilket vackert väder det var idag när man gick upp :) Och sen tappar vi ju en timma nu när vi får flytta fram klockan...

I dag har jag varit hos Eva en stund och pratat lite skit. Det lyckades att bli stopp i deras diskmaskin :P Så vi var där och pillade lite. Jag gav förslag att ta fram sugkoppen... Och vad det skvätte vatten, över hela mig och henne :D Vad vi skrattade... Men jag tror vi lyckades få bort skiten som var stopp.

Sen åkte jag och handlade lite till middagen. När jag kom hem, passade jag på att hoppa lite dansmatta. Körde i ca 50 min. Efter det tog jag mig en dusch.

Lagade maten efter det. Pastagratäng med köttfärs. Sjukt god! :P Blev över så vi kunde frysa in några portioner. Billigt och bra :)

I kväll blir det nog bara att ta det lugnt och slappa.

Jobb i morgon...

Puss och hej!

Inga kommentarer: