söndag 16 mars 2008

Huvudvärk och en liten smula bakfylla

Denna helgen gick också fort... Har visst skrivit dåligt denna helg med....

I fredags:

Jobbade jag. När jag kom hem åt jag lunchmackor med Erik och vi åkte till nautilus och tränade lite. Efter träningen passade jag på att sola lite så man fick lite färg till kalaset på lördagen. Sen tog vi det mest lugnt...

I går, Lördag:

Vakande jag tidigt. Kl 8:30. Låg där klar vaken och kunde verkligen inte somna om... Så jag gick upp och gjorde mig i ordning och åkte ner till stan. Köpte glitterhår spray på HM och sen gick jag runt och kollade lite... Hittade inget kul. Åkte vidare till blomsterlandet och affären.

När jag kom hem fixade jag lunch/Frukost (Robert hade inte ätit frukost då kl var eftermiddag :P) . Vi tog en sväng med bilen och köpte gratulations kort och blommor.

Efter det gjorde jag mig i ordning, passade på att locka håret, som för övrigt tog mig en timme och lite till. :P Men det kändes bra. Robert åkte och hämtade Adam och Louise. Vi åkte till festen. Det var mycket trevligt och trevliga människor. Och maten var sjukt god :P Italiensk tre rätters och en massa goda viner... Det roliga var med att det var ju Bosses pappas 50-års fest, men så överraskade de alla med en vigsel med. De gifte sig :) Så himla kul :D Vi var kvar och var nog sist av alla att gå därifrån... På vägen hem frös jag som en lite giraff :S Hade bara ballerinaskor och inga vantar eller mössa och det var minusgrader ute... Stackars Robert hade grym skoskav så vi fick stanna några gånger... Men det var skönt när man låg i sin varma sköna säng :)

Idag, Söndag:

Gick upp kl 11. Åt frukost och tittade lite på tv. Började känna mig tung i huvudet och började må illa :S Tog en välbehövd dusch då jag hade en massa hårspray kvar i håret... Så så har jag mått hela dagen. Kände mig inte speciellt full när vi kom hem, men det slog tydligen till ändå :/ Sviter man får ta... Bosse kom hit runt kl 14, med en tårta från igår :P Vi satt och kollade lite på film. Sen kom Adam med lite pizza. Och här sitter vi nu :)

I morgon är det jobb...

Puss och hej!

1 kommentar:

Vinterblek Design sa...

Kul med överaskningsbröllop :)
Låter som du haft en toppenhelg!
Länge sen vi sågs nu.. har massa i skolan nu, men sen får vi ta en runda på stan eller någe :)
Kram Jennica
Ny blogg: http://hemmahosjennica.blogg.se