fredag 7 mars 2008

Fredag + Mys

Denna dag bestod av jobb på förmiddagen. Och när jag kom hem hade Erik kommit... Vi gjorde oss lite goda lunchmackor och stack i väg till nautilus. Vi tränade och sen gick vi och simmade lite med :) Och jag avslutade det hela med att sola och basta. Det var sjuukt skönt att sitta i den varma bastun, trött och utmattad...

När jag kom hem orkade jag knappt att hänga upp kläderna och badkläderna... Skrev en handlingsnota och så tog vi bilen och åkte till Willys. När vi kom hem därifrån lagade vi lite god mat. Vegsnitzel + potatisskruvar i ugnen och pepparsås :P Det var smaskens det... Efter det diskade jag och vi skulle precis göra i ordning efterrätten, då ringde min kära bror och frågade om han kunde få låna lite pengar... Han skulle till sin flickvän :) Så vi tog bilen och mötte upp honom på stationen. Efter det passade vi på att åka en sväng till Karp. Robert skulle visst lämna en dator till sin far.

När vi kom tillbaka vispade jag lite grädde. Efterrätten bestod av chokladpudding och vispgrädde :P Och till det kollade vi på filmen The Grudge 2. Skitdålig film verkligen :/

Det var min trevliga fredag det :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: