onsdag 19 mars 2008

Onsdag - Min lediga dag

Idag var det min lediga dag :) Men kunde inte sova längre än till kl 9 :/ Det var skönt att gå upp och äta min frukost i lugn och ro. Solen kom fram lite emellanåt :) Jag tvättade en maskin tvätt, slog in traderapaket och myste :)

Sen var jag tvungen att åka och posta paketen och sen till jobbet. Jag och Sofia på Skytten skulle på lyftteknik idag på Gertrudsgården. Vi var inte så många men det var helt ok. Lite intressant med... Är mycket som man har gjort så fel kom vi på nu...

Sen när jag kom hem gjorde jag lite mat. Köttbullepytt fick det bli, då Robert inte äter hemma. Orkar inte stå och göra en hel middag då :P

I kväll blir det fil och mys :)

I morgon är det jobb! Hoppas Chefen har varit och lämnat påskägget med godiset :) Så kan jag vara där och norpa lite ;) Hihi

Puss och hej!

Inga kommentarer: