måndag 17 mars 2008

Måndag med snörusk

Idag har jag jobbat. Efter jobbet åkte jag bort till mamma och PM en sväng. Morbror och Eva var där :) Det var trevligt.

Sen åkte jag hem och åt lite lunch. Efter lunchen gick jag ut och gick med Mitzy i ca 40 min. Gud vilket ruskväder det var ute :S Det var kallt om kinderna...

När jag kom hem slog jag in lite tradera paket och pysslade lite. Lagade mat och gjorde mig redo för att åka till frissan. Hade ju lite att göra innan.... Först skulle jag köpa frimärken till paketen, sen skulle jag även ta ut lite pengar till klippningen. Sen vidare till Högö för att hämta paket och kolla på skorpor åt min tant på jobbet... Hittade inga skorpor :/

Sen bar det av i motvind. Snöflingorna nästan skar in i ögonen, såg nästan ingenting :/ Med andan i halsen klev jag in :)

Det pratades om både ditt och datt :P Sen när vi kom till luggen fick jag ont i magen.. Frissan frågade om vi skulle klippa något i den... Och det ville jag ju.. Så jag blundade när hon klippte... Men det blev bra :) Lite annorlunda men bra :D

Nöjd som jag var cyklade jag hem snabbt så Robert skulle hinna se mig :) Sen gick jag över till Eva så hon fick se mig med. Hon tyckte jag såg gullig ut :P Kommer nog ta ett ta ett tag att vänja sig :)

Sen gick jag hem och käkade kvällsmacka och te.

Puss och hej!

Inga kommentarer: