torsdag 13 mars 2008

Torsdag

Idag har jag jobbat, varit förbi en sväng hos mamma och PM. Satt där och snackade en stund och åt min lunch :P När jag skulle hem ringde mobilen. Det var Eva... Hon berättade att hon och Morbror ska gifta sig i sommar :D Guud så kul ! Vad mysigt :P Jag ska vara brudtärna :) Morbror och Eva kom förbi en stund och vi kollade igenom mina och Roberts papper och listor från vårat bröllop...

Efter det åkte jag iväg och postade tradera paket. När jag kom hem lagade jag lite mat. Sen åkte jag hem till Bosse :) har suttit där nu en stund och göst. Han bjöd på en god chesecake :P

Har fått ont i axlarna nu och i en höft :/ Känner mig trött och matt :S Hoppas det går över till i morgon...
Mitt tandkött har börjat bråka igen :( Har blivit röd och svullen i hela munnen... Får nog bli lite munskölj igen :/ Kan det inte bara försvinna ! Vill att allt ska vli som förut....

Puss och hej!

Inga kommentarer: