måndag 24 mars 2008

Annandag påsk

Idag ska jag:

* Träna
* Klippa håret på Jenny
* Laga lite middag och ta med en matlåda till Robert
* Kolla lanet

Uppdatering....

Det var ju inte det roligaste vädret i morse att plusa i till nautilus :/ Men det gick... Väl där så styrketränade jag och körde kondition. Var meningen att jag bara skulle köra 20 min, men efter 20 min cykling blev jag sugen på att testa att springa lite på löpbandet... Och fastnade i 15 min till :D Det var hur skönt som helst...
Bastade i 15 min efteråt :P

När jag kom hem hängde jag upp den blöta handuken och pysslade lite tills Jenny kom. Vi pratade lite skit :) Blev ingen klippning idag då jag kände mig trött... Så när hon gått gjorde jag lite mat och sedan, la jag mig och vilade en stund... När jag bara legat i ca 3 min kom Nissan och höll mig sällis i soffan :) Hon la sig vid min mage.

När jag vaknade så hade jag ont i huvudet... :(

Sitter nu på lanet...

Puss och hej!

Inga kommentarer: