söndag 23 mars 2008

Påskdagen

Igår var det mycket trevligt. Vi åt goda pajer och sallader. Trevligt folk :) Blev ett och annat glas vin :P Sa hejdå till Helen och Martin som skulle åka hem till Götet idag. Tur att de kommer tillbaka i sommar. Skulle inte klara mig utan dem...

Vaknade skapligt idag. Gick upp och åt frukost och startade en tvättmaskin på befallning från Robert.
Han åkte till lanet och jag tog på mig och gick ut och gick en sväng :) Det var väldigt uppfriskande och skönt i solen :)
Gick hem till mamma och PM en sväng. Fick lite tårta. Inte den bästa lunchen kanske , men det är ju påsk :P

Efter det gick jag hem och packade lite lansaker. Fick skjuts av PM ner till lanet. Kände mig lite dum då jag inte kunde hjälpa till så mycket. har ont i min axel :( Känns så dumt, eftersom det inte syns på mig och risken är att folk tror att jag inte alls har ont :/ Uscha! Vi gick till Mc donalds idag och köpte mat. Fick bli så idag... Sen får det vara slut på det. I morgon är en ny vecka :)

Sitter nu på lanet och lyssnar på lite musik...

Puss och hej!

Inga kommentarer: