tisdag 25 mars 2008

Våffeldagen

VIlket väder det var ute idag... Snö och blask om vart annat. Hua!

Idag var jag stel i nacken när jag vaknade :/ Var precis tung i huvudet när jag kom till jobbet, men jag värmde på min vetekudde... Kändes lite bättre. Fick göra lite IT-handel idag. Skönt med lite variation.

När jag kom hem så hade posten redan varit här.. Snopet :P Men jag hade fått några små paket, men dock inte det jag väntat mest på :/ Men det dyker väl upp här snart...
När jag öppnat paketen så började jag pyssla lite.. Startade lite tvättar och gick ut till tvättstugan och kollade om det fanns tid, och det gjorde det minsann. Så jag passade på att tvätta sängkläderna, kuddarna och filten i soffan :)

Lagade lite mat sedan efter allt spring till och från tvättstugan. Det blev spagetti och köttfärssås :P Provade att ha i lite creme fraise och det blev helt klart en sensation :P

Efter det drog jag bort till Eva en stund. Vi snackade lite skit och dampade :P När jag sitter där känner jag hur jag börjar bli stel igen :( Nu har jag nästan så ont så jag måste ta värktablett :/ Uscha! Vill inte... Inte NU! Gick bort en sväng till mamma och PM. Hon bjöd på våfflor :P Inte helt fel... Har fortfarande grymt ont.. Får se om jag kan ta av mig tröjan själv sen :/

Ska snart gå och lägga mig på värmemadrassen... Och hoppas att det går över till i morgon och inte blir värre.
Håll tummarna!

Ska till Olle i morgon med :) Spännande!

Puss och hej!

Inga kommentarer: